Uczniowie klasy V przekonali się, że język polski wcale nie musi być nudny. Podczas omawiania książki „Opowieści z Narnii. Lew, Czarownica i stara szafa” wzięli udział w projekcie „Droga do Narnii”.
Podobnie jak w powieści, uczniowie weszli do sali przez szafę, wypili herbatkę, tak jak Łucja i faun Tumnus, zjedli ptasie mleczko otrzymane od Białej Czarownicy. Tym samym mogli przenieśli się na choć chwilę w fantastyczny świat książki C.S. Lewisa. Dodatkowo podczas omawiania lektury piątoklasiści pracowali w oparciu o graficzne karty pracy oraz quizy w Wordwallu. Zwieńczeniem projektu były zaprojektowanie i przygotowanie przez uczniów niezwykłej szafy, która w magiczny sposób przenosiła bohaterów książki do innego świata. Wewnątrz szafy piątoklasiści umieścili ubrania oraz informacje o świecie przedstawionym i bohaterach powieści. Prace uczniów zachwycają pomysłowością i sposobem wykonania. Brawo!
Z pewnością taka forma podsumowania lektury pozwoli lepiej ją zapamiętać.